onsdag 2. september 2009

ENDELIG .......

......... så blei eg ferdig med kjøkkenet. Fire strøk med oljemaling på begge sider av skapdørene tok jammen meg litt tid. Men eg er kjempefornøyd, så det var verdt det !!!! Deilig å bli kvitt siste rest av furu !!!

Både vegg og skap er malt i fargen "egghvit".

Eit lite speil er montert i den nederste hylla.

Det var noe orntlig dill å mala sprossene !!




Benkeplata skulle eg ha hatt i ein mørkare farge ser eg nå. Har ein idè som eg skal prøva ut, så vi får se !

Pelargonian som har stått ute, har fått komt inn i kjøkkenvinduet.

Denne orkideen har blomstra i heile sommar og den har jo nesten ikkje fått noe vatn !

Ein liten spisekrok er det også plass til på kjøkkenet vårt. Det er flott til oss to, men lite når huset fylles !! Bordet skal få vera mørkt, det er fint med litt kontrastar.
Ha ei fin veke !

13 kommentarer:

Black Feathers sa...

Åh, det ble knall fint! Så flink du har vært, fire strøk, det er jo ikke akkurat lite. Så koselig du har det på kjøkkenet. Du kan kunsten å lage det koselig rundt deg ;)

Koselig at du vil være med på feiringen min ;)
Ha en fin kveld.

Guttemamma sa...

Ble utrolig utrolig flott!! For en jobbb...så utrolig flink du har vært!!!

Fjordheim sa...

Så flott det ble. jammen litt av en jobb du har hatt. Må si jeg misunner deg det lye kjøkkenet, litt. Men jeg orker nok ikke gå på den jobben. Fire strøk med oljemaling! Ja det tar sin tid.
Nå får du kose deg på det flotte kjøkkenet ditt.
Ha en riktig god kveld :)

Christine Louise sa...

Utrolig flott ble det.. Men litt av en jobb. Så flinke dere har vært :)

Klem fra meg..

MariMaja sa...

Kjempeflott!
Helt utrolig så forandret det blir med litt mailig gitt;)
Koselig kjøkken;)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Du store min så flott det ble. Men det må da ha vært en tålmodighetsprøve. Nå kan du glede deg over det leeeeeeng.
Ha em malingsfri aften.

Crinoline sa...

Hei.Dette ble lyst og lekkert,men for en jobb du har hatt.

Torunn sa...

Så utrolig lekkert det ble! Og så mange flotte detaljer du viser. Du kan trygt si deg fornøyd med dette ja.....

Klem

Anonym sa...

Hei!
Gratulerer med nytt kjøkken!
Kan tenke meg du har hatt mye jobb med det.Hele 4 strøk,også enda på begge sider.Jeg malte 3 strøk...bare utvendig på dørene/skuffene,og du har jo endatil flere skap og skuffer enn meg.
Kjenner ryggen jamrer seg bare med tanken.
Nydelig kjøkken du har.
Ønsker deg ei flott helg-som jo er like rundt hjørnet igjen.
Klem fra meg!

liven sa...

Åh så fint det ble!!
Tenker du er sååå fornøyd med den store forandringen!!
Masse koselige saker har du også her!!!
Et kjempefint resultat og nå må jeg se en gang til!!!

SNILLPIKE♥ sa...

Kjøkkenet ble kjempefint, ble inspirert til å male vårt kjøkken. Så lyst og fin.

torleif ann karin sa...

For ett utrolig fint kjøkken du hadde fått til. Ja maling gjør susen altså.
Syntes den lille spisekroken var innmari koselig. Mange fine bilder du hadde og vise frem.

Klem Ann<3

Mitt hvite hus sa...

Wow så flott det ble på kjøkkenet ditt...Litt av en jobb...jeg gjorde det for et par år siden..
Og alle de skjønne detaljene du har... Et virkelig koselig kjøkken har du..Klem kerstin

I dag blir det en nydelig dag..