torsdag 1. oktober 2009

Nye idèar og prosjekt

Det er høstferie. Eg har hatt to hyggelige dagar i Bergen, med shopping og barnebarnbursdag. I går var eg på landstedet og rydda . Å sjå ka eg fann !!!


Gamle vindusrammer!
Rett nok utan glass, men ka gjer vel det ?


Eg har tatt to av dei med meg heim og har ein idè om ka eg ska bruka dei til !


Eg syns at beslaga på slike gamle vindu er så flotte.

Eg trur ikkje at eg skal gjera så mye med de, bare skrapa litt noen steder.




Om ein liten time drar eg til Haugesund på besøk til minste sønnen ( ja så liten er han nå ikkje med sine 1,92m og 29 år !!!) Der er eit lite barnebarn også på et par tre månader.


Ha ein god dag !

10 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Herlige vindusrammer du har funnet.. disse kan du bruke til så mangt...
kos deg på reisen ... Lørdag reiser jeg på høstferie til nabo landet.... gjett om jeg gelder meg..
klem Kerstin

Kort og Søm sa...

Ja, det var fine rammer!!
Fredrikke :o)

h.espe sa...

Så heldig du har vært, som har kommet over disse gamle vindusrammene - kjenner jeg ble litt misunnelig ja.. ;o)

Ha en flott ettermiddag og i morgen er det min sant helg igjen også - go'helg!!!

Klem fra Hildegunn

Magdalena sa...

hiiiimla vakkert...
herlig,- lucky you----


har forresten problemer med å komme på nib-rollen...

fin kveld..

Anne sa...

Hei hei!
Veldig fine vindusrammer:D Dei var verkeleg vakre.
Kos deg med son og barneborn:)
Klem anne!

Viola sa...

Et gullfunn?! Du er bare så kreativ! Er spent på hva du skal bruke det til.... vi får vel se det her, tenker jeg.. :) Ha en god tur og en flott dag! :)

Made by KKann sa...

Oj - kos deg i høstferien - vi har ikke ferie før neste uke - det skal bli godt..jeg skal ta et par dager fri med ungene - det er deilig!

Flotte vindusrammer - skal bli fint å se hva du skal gjøre med dem! Smil!

Ha det fortsatt fint!

KlemKKann

Turid sa...

Åååååå flotte vindus rammer -har å en del liggende , samt noe hønsenetting og div. dill....men det komer seg jo ikke på av seg selv , så æ får vel se å få gjordt noe med de.
Spent på hva slags gode ideer du vil vise frem.
Kos deg med sønn og barnebarn.

Black Feathers sa...

Ja det var et flott funn. Koselige gamle vindus karmer. Nydelige beslag. Kos deg på besøk og ha en fin helg ;)

Anonym sa...

Det landstedet ditt er jo litt av ei skattekiste! Skal bli spenende å se hva du får ut av vindusrammene, og hvor du anvender de. God helg til deg!