søndag 9. januar 2011

Søndagssysler

Etter fleire dagar med snøvær, så regnar det i dag og snøen søkk sammen. Eg driv på innendørs og flytte rundt på ting !!!!

Lysestake og diverse anna tok eg med ut i regnet for å fotografere....... naboene trodde sikkert at eg var begynt å bli rar !!!!!

Nå når alt julepynten er rydda vekk, så er det kjekt å finne på noe nytt, bytte om på ting eller rote fram noe eg hadde glemt at eg hadde...!

Eg ser iallfall at huset treng noen nye blomster ........ kanskje ein kvit hortensia i steden for disse tørka.

Innimellom rydding og dilling så må eg jo se på sport også (litt sportsgal!), men det går fint an å kombinera!
Ha ein flott søndag !!

24 kommentarer:

sylvia sa...

god søndag,
nydelige bilder fra deg, snøen å lysestaken er jo så vakkert, ja snøen faller sammen her, det er +1 så det drypper fra taket, må vel få tatt noen nye bilder å lage et innlegg snart jeg å, så vanskelig med lyset,
hortensia er like vakker hvit som tørket,
å primula må en liksom ha nå.
ha en fin dag,
klem

Lindas hobbyhjørne sa...

Hei.
Nydelige bilder.
Da jeg pakket ned juletingene, så gikk jeg gjennom alt jeg hadde og da ble det noen forandringer her også.
Tven står på sporten her også... og så hekletøyet i henna.
Ha en fin dag, klem.

Blått til lyst sa...

Nydelige bilder, så naboen får ta en titt på bloggen din. Da skjønner han garantert poenger med å dildre rundt i snøen *s*
Det er jammen flott at vi har årstider og høytider, så får vi impulser til både å stelle litt ekstra og å endre litt.
En god søndag til deg - klem fra Liv

Sjova sa...

Delikat stilleben då! Snoen kan brukast til så mangt:-)Alltid godt med slike late dagar kor ein kan dille med det ein vil, same kva naboane seier!Og godt nyttår forresten, litt dårleg på å halde meg oppdatert på nettet... Ha ein framleis god sundag.

Black Feathers sa...

Så lekre bildene ble. Helt nydelig med de tørkede blomstene, lysestaken og pynten.
Kos deg med sporten du og ha en flott søndag ;)

Linecas have sa...

Ja for å få fine bilder for tiden må man jo nesten dra med ting ut. Og det ble jo alldeles nydelige bilder. Perlene gjorde virkelig susen. :)
Ha en riktig god søndag.
Klem!
Line-Cathrin

Tovepia sa...

Ja, naboene lurer sikkert, men da får de noe å snakke om:O)
Nydelige bilder ble det ihvertfall!
her durer Tv'n hele dagen, men må innrømme jeg ikke er sååå interessert, men andre er det:)
ha en fin søndag, klem fra meg;)

Myhome sa...

Kjempeflotte bilder!!!
Så lyse og klare..det er så mørkt nå at det er nesten ikke mulig å få klare bilder innendørs.
Det har vært en regnfull dag, og med glatte veier og syke barn her hjemme har vi holdt oss innenfor.
Ønsker deg en fin søndagskveld!!
Klem Anita

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Godt å finne på litt inne på sånne dager. Nå kom det væromslag her. Tror vestlandsværet kommer kastende over oss i dette øyeblikk :(

Familien i Fjellborg sa...

hei hei
Nydelige bilder
ingen her inne i blogglandia syntes du er rar - bare kjempeflink til å fotografere
ønsker deg en flott kveld
klem anita s

Lappeline ♥ sa...

Nydelige bilder...en hvit hotensia skal jeg gå til innkjøp av også

Ha en fin kveld

klem

Sommerhuset i bakken sa...

Åh, så vakre bilder.

GundaM sa...

sukk, nydelige bilder ;)

ser du på sport ja, det gidder ikke jeg men har begynt å gå på ski igjen, kjempedeilig!!!

ha ei fin ny uke der nede !

Mitt hvite hus sa...

Syns jeg ser deg der springe ut og inn med lysestaker og div og fotografere i regn vær...hihi..'men resultet var nydelig... kjempefine bilder..

ønsker deg en fin uke 0)

klemmer

Fjordheim sa...

Ja hvorfor ikke gi naboene noe å lure på? Det ble fine bilder. Og inne nytter det nesten ikke å få tatt bilder for tiden.
Gleder meg til jeg får etpar dager hjemme der jeg kan får ryddet bort julepynten og ordnet opp litt. Er litt travlet for tiden.
Ønsker deg ei god uke :)

Skogslyckan sa...

Helt fantastiska bilder, älskar dem. Har scrollat upp och ner flera gånger. Ja vi bloggare ser nog lite roliga ut till mans när vi smyger runt med våra kameror.
Ha en fin vecka!
Kram Pia

Tino sa...

Så vakre bilder!
Tror nok naboen her lurer også, ettersom jeg har tatt med de merkeligste ting ut for å fotografere ;)
Koselig å flytte om og kjøpe inn litt nye blomster etter at julen er ryddet ut.
Ønsker deg en fin dag og en fin ny uke.
Klem T

Synnøve sa...

Nydelige bilder.
Trivelig og flytte og dille litt i hjemmet.
Klem

liven sa...

Stilige bilder Sigfrid!!
Føler meg litt merkelig når jeg drar rundt på saker og fotograferer.....hihi...
Og snø ja.....uff.....her lavet det ned i går kveld...og nå regner det igjen....dette kan vi bli så lei!!

ha en fin uke :o)
Klem!!

Bluggi buggi blogg sa...

Fine bilder du har tatt. Fin sammensetting :)
Været er noe for seg selv om dagen. Nå er det bare regn og is her hos oss.
Ha en fin dag
Trude :)

Anonym sa...

Så nydelige bilder.
Synes de tørkede hortensianene dine er så nydelige.
Har prøvd å tørke hortensia, men har ikke fått det til enda.
Så kjekt du vil være med på min Give Away.
Lykke til!
Ønsker deg en fin uke.
Klem Mio

Anonym sa...

Hei.Du har det så koselig.Nydelig.Nå går det mot vår.Deilig.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

MissMette sa...

Så NYDELIGE bilder du viser, virkelig vakkert og kreativt!!! og ikke minst vakkert å ta det ute da... perfekt lys og snø ♥ Ønsekr deg en fortsatt fin uke - klem fra Mette

VillaVårfrubakken sa...

Herlige bilder, jeg har tenkt meg på fotokurs idag, så får se om det blir litt sving på det etterhvert. Ha en superfin onsdag...klem