onsdag 16. mars 2011

Nydelig dag på fjellet.

Det har vert ein utruleg flott dag på fjellet. Mykje snø og mykje sol. Glade og blide ungar som står på ski, akar, spiddar pølser, et og kosar seg.

Det er slik ein skidag skal vera !

003             skidag 2

Ein kan vera så lei ein vil utav snø (slik eg er !), men når ein kjem opp på fjellet så er det berre godt for både kropp og sjel!

Og etterpå når ein har komt heim og kjenner at ein er raud og varm i fjeset og litt mo i kroppen, ja då kjem jammen meg energien også!

vår

Og så hadde det tina mykje her heime i dag, det var så eg måtte ta ut våren og lufta den litt !!!

Ha ein flott dag!

14 kommentarer:

Tovepia sa...

Ikke farlig med skidag i dette været og i slike omgivelser;)

liven sa...

Flotte omgivelser!!
Nydelig med snø....men vil ha den på fjellet!
Så fine heklerier under her også:o)

ha en fin onsdagkveld sigfrid

Turid sa...

Flott skidag hos dere- tenk at vi viser nesten samme aktivitet -enda vi bor på "kvær sin kant av landet".
Å vårlig , som bare det her ogs , kunne godt ha lufta våren æ å.....
Å du vet du: det var liv i min pelargonium også...takk for påminnelsen!
Kos dæ me "vintervåren".

Anonym sa...

Nydelige omgivelser.
Dette hørtes ut som en perfekt skidag!
Ha en fortsatt fin uke.
Klem fra Mio

Mitt hvite hus sa...

Så heldig dere var med været... fjellet er vakkert når det er badet i sol.-

Mine skal ha ski dag i neste uke..håper de er like heldig med været =))

Klemmer

Tino sa...

For et flott sted og nydelig vær!
Her håper jeg snøen snart forsvinner, det skal bli deilig med vår.
Klem T

Fågel Blå sa...

Underbara bilder från fjället!
Ha en fin Kväll!
Klem Kathrine

blogg sa...

Heisann! :) Eg kom øve ein blogg der du hadde skreve ein kommentar om at du hadde mange tips fra Roma. Kunne du ha tenkt deg å sende nokon til meg på epost? Reiser til Roma om ca to veker, og det hadde vore supert med tips til kva ein vertfall må få med seg osv!! :) Om du vil kan du sende på monicaflatland@hotmail.no

Guttemamma sa...

Hei Sigfrid!
Tusen takk for hilsen hos meg, jeg har late dager og kjenner veldig at jeg trenger det. Ikke moro,men sånn er det bare. God helg til alle dere!
KLEMMER♥

Made by KKann sa...

Så deilig - ja det er flott å være ute!..selvom det skal bli godt når snøen blir borte nå!!

..her laver det ned i dag og det er lovet 8 cm snø!!!!

SmilKKann

SNILLPIKE♥ sa...

Ja, nå vil vi ha vår i lavlandet. Så kan de som ønsker seg snø reise til fjells.....

Har giveaway på bloggen min, koselig om du vil være med.

Fin helg til deg, klem ann helen.

Min Still By Maia sa...

Vakkert! Vi har også nytt det herlig været i dag.

MaiaKLEMMER

Solveig sa...

Så flink du er til å ta vare på de fine dagene;o) Nydelige bilder!
Nå synes jeg snøen kan forsvinne fra hagen min og holde seg i fjellet. Håper på vår og varme;o)
Ha en fin-fin helg.
Klem fra Solveig

Anonym sa...

palm angels outlet
supreme clothing
goyard bag
supreme
goyard bags
bape
off white outlet
bape hoodie
jordan 11
Golden Goose