lørdag 3. desember 2011

Litt julestemning - INNE !

Eg bruker alltid å pynte huset tidlig til jul. I år har det vert litt tregt. Det skyldes nok mangel på vintervær, for når varmegradene er mange og  med store mengder regn og vind, så uteblir julestemningen.

Men i går starta eg litt ….

001              005

Sviblar og kvite tulipanar . . . . . . . . . nye og gamle julekuler . . .

006        009

. . hjerter i kjøkkenvinduet   . . . . . .  og krans på gangdøra

010

Nissen og nissemor på fast plass i gyngestolen. . .

014

. . . og til slutt langenissen

som ønsker alle ei flott helg !

7 kommentarer:

h.espe sa...

Ja, føler jeg er litt treg jeg også i år, men nå i løpet av helgen skal litt mer på plass!! Ser du har samme langnisse som meg, synes den er såååå søt!

Ellers blir det privatjulebord i kveld, med pinnekjøtt og alt som måtte høre til - gleder meg!

Nyt en flott helg i vest vennen!

Goklem fra Hildegunn

Den Grønne Baljen sa...

Jeg er vel litt i samme gate jeg og..: går litt tregt, men det er kommet frem en del... Og hos deg var det en lun og god julestemning..
Koselig å plukke frem pynten man brukte i fjor og året før osv.. tenne lys og bare kose seg inneO)=))

ha en fin adventshelg...

klem Kerstin

Fjordheim sa...

så koselig pynt det er hos deg. Mange flitte hjerter og blomster.
Her har jeg også sartet med litt pynting. Men det er lite bilder jeg har fått tatt siden det er så mørkt hele dagen. Få se om det blir litt sol i morgen. Snøen savner jeg ikke enda, men det kan godt komme litt etpar dager før jul.
Ønsker deg ei god helg :)

blackenpot sa...

Ja, er er også litt sen, p.g.a. turen til England. Men nå er jeg klar!
Synes du har allerede skapt en fin stemning.

Ønsker deg en fin advent.

God helg.

Synnøve sa...

Så koselig du har pyntet:-) Får julestemning av bildene dine.
Kjøkkenet er ferdig pyntet, og nesten ferdig ute. Men resten er igjen. Skal pynte litt mer i løpet av helga.

Ha en fin kveld
Klem

h.espe sa...

Høres ut som du har hatt en flott helg Sigfrid! Helgen gikk så alt for fort, og jeg kan ikke si jeg er klar for jobb igjen i morgen - men må vel... ;)

Ha en fin ny uke!

Klem fra Hildegunn

liven sa...

Koselig pynt hos deg Sigfrid :o)
Litt mer julestemning ute nå som vi fikk litt snø......det har vel dere også ??

Ønsker deg en fin ny uke
Klem!!