tirsdag 9. desember 2008

How to spend days !!!

"If you can spend a perfectly useless day in a perfectly useless manner, you have learned how to live !"
Det er det eg prøver på nå.


I dag har eg dilla rundt i huset ,vaska litt, skrive noen julekort, funne fram noen nissar. Eg har utruleg mange nissar, dei fleste er sjøllaga. Har i mange år hatt som mål at eg skulle laga ein ny nisse kvart år. Noen år har det blitt fleire, men i år blir det visst ingen. Jaja!


"The key to everything is patience!"

Han her vesle karen har fått vogga si nymalt. Det får vera årets bidrag.

I går var eg ein tur til Bergen. Gubben skulle på eit møte og eg blei med. Fekk kjøpt noen julegaver, så nå er det ikkje så mange igjen. Og så blei det jo litt pø til meg sjøl og då. Det er alltid kjekt med ein bytur.


Tusen takk for alle fine og varmande kommentarar fra så mange hyggelige bloggvenner. Det har eg sett stor pris på.
Ha ein fin kveld!





9 kommentarer:

Fjordheim sa...

Syns det høres ut som du klarer å slappe av og kose deg med pynting og litt forberedelser.
Ønsker deg fortsatt god bedring og ei flott uke :)

Unknown sa...

Så mange flotte nissar du viser fram:0)
No høyrest det no ut som du har klart å senke skuldrane litt og slappe av, det er bra!!!
Kjekt med litt nytt pø:0)
Kos deg, klem

Vibeke sa...

Hvordan er formen?Håper den er bedre :o)

Så koselig at du la igjen noen ord inne hos meg :o)Vi skal gifte oss neste høst så vi kan jo ønske oss noe av serviset da også...

Kveldsklem Vibeke

Klaffen sa...

Virker da som om du har full kontroll, blir nesten litt misunnelig jeg ;) Flotte nisser, og maling av vugga kan GODT være årets nissebidrag! Helt sant! Ser du har handlet juleblad, samme fat som jeg ønsker meg og ei flott pepperkake form. Flotte saker! klem

Fru Fryd sa...

Ååå så koselig og fint du har pyntet. Kjekt å høre at du koser og duller, og ikke stresser. Vi trenger alle iblandt en pust i bakken:0)

Nye bilde ditt i heddingen , er utrolig flott og gir god juleglede for oss som titter innom.

Ha en forsatt fin uke

liven sa...

Så mange koselige nisser du har da:o)
høres ut som du koser deg om dagene.....og farmors hus var vel et kjekt sted å besøke:o)
Ha en fin kveld og ha en hyggelig adventstid Sigfrid:O)

Mitt hvite hus sa...

Så koselig å ha sine egne produserte nisser. Og de var skikkelige koselige. Sikkert hyggelig med en bytur for å få et avbrekk=)

Kos deg hjemme og slapp av=)

Klem Kerstin

h.espe sa...

Her var det mange flott nisser gitt - så flink du er!! For en del år tilbake gikk jeg på nissekurs, og fikk laget meg noen nydelige gammeldagse nisser. Nå har den "kunsten" blitt glemt, og jeg har kun produsert Panduro nisser.. :o)

Hi, hi - synes du skal forsøke med de sorte lengdeløpsskøytene jeg - kanskje blir du overrasket :o)

Ønsker deg en fortsatt flott førjulsuke!

Klem fra Hildegunn :o)

Fjordheim sa...

Har en utfordting til deg på bloggen min. Ta den om du orker.
Ha en god dag :)