søndag 14. desember 2008

Skogstur

Det er godt å gå i skogen når tiltakslysta er så som så, og dagane ikkje er heilt slik du kunne tenka deg. Lukta av nyhogd skog er ei god lukt.

Det er snart slutt på dagslyset, desemberdagen er ikkje lang.

Vatn som renn er ein god lyd. Det har lagt seg litt is her og der, men vatnet let seg ikkje stoppa.



Vatnet renn vidare forbi nye isroser og glaserte steinar. Vatnet bryr seg ikkje om noko.


Vi har fint ver her om dagane, og då gjer det godt med ein tur.

Ønsker alle ei fin veke!



7 kommentarer:

Magdalena sa...

alltid godt å komma seg inn i skogens stillhet...
stor klem til deg...~~~¨

Magdalena sa...

alltid godt å komma seg inn i skogens stillhet...
stor klem til deg...~~~¨

GundaM sa...

Vet du, det er så deilig å se bilder av ved ;0) jeg bare elsker det!!!

Heldige deg som kunne ta den turen, her har det vært pliktløp også idag men snart er det værste over. Jeg er ikke så begeistret for selskapeligheter, kan godt sitte alene for meg selv...Ja idagesvis, men denne jula krever å være sammen...Men snart kommer hverdagene, jeg elsker de ;0)

GundaKlem

liven sa...

Fine bilder hos deg:o)
Å gå seg en tur hjelper for mye.....
når jeg trenger å få lufte tankene mine litt stikker jeg avgårde!!
Eller freser avgårde....alt etter som:o)
Ha en fin kveld og ny god dag i morgen:o)

Julies sa...

Hei du !
Jeg bor midt i skogen - helt frivillig - så jeg skjønner hva du snakker om...
Her jeg bor er det ikke mye ved å ta bilder av. Skal jeg i skogen så må det bli med ski eller truger da det snart er en halvmeter snø...
Fine bilder !

Mitt hvite hus sa...

Så fine naturbilder hos deg. Det å komme seg ut i naturen gir ro i sjelen=)
Det er vel kanskje det en trenger i denne hektiske tiden.
Håper det går bra med deg?
Advendtsklem Kerstin

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Hei
Så koselig blogg du har. Jeg "plumpet" innom helt tilfeldig nå og koste meg med ord og bilder.

Ønsker deg fortsatt fin adventstid.