tirsdag 22. april 2008

KONTRASTAR

I forrige veke var eg på fjellet med elevane mine. Det var ein fantastisk nydelig dag. Sol frå blå himmel, masse snø og fint skiføre.


Eit gammalt sel som nesten var nedsnødd. Her åt vi nista vår .......og eg sola meg!


Då eg kom heim såg det slik ut i hagen. Eg trur desse heiter "Forglemmegeisøster" ... fine er dei i allefall.


Stemorsblomster blant stein og røtter.


Denne "Aubretia'en" (hageblåpute) blømer på ei oppmurt hylle ved inngangen. Når den blømer er våren komt!

Eg har vert ute i hagen i heile ettermiddag. Det var kjempedeilig og sola varma. Men såg på vermeldinga i kveld at på torsdag kjem det regn att ...æææææ!!! Så eg nyte sola mens eg kan.

Ha ein fin tirsdagskveld og takk for alle hyggelige kommentarar i bloggen min.

3 kommentarer:

liven sa...

Nydelige bilder!!
Man skal ikke reise langt avgårde før det er masse snø!!
Derfor er det så fantastisk deilig å tusle rundt i en vårlig hage!!
Hageblåpute er en nydelig plante!!
Liker veldig godt slike puter:)
Ha en fin kveld:O)

Min Verden sa...

nei, du - jeg gikk ikke ut. Ble her i cyberspace - men nå går jeg ut en liten time :-) Hanne

h.espe sa...

Nydelige bilder fra fjellet - innrømmer så gjerne det! Men, alt til sin tid - nå er jeg veldig klar for VÅR og varmere vær :o)

Kooos deg masse!!

klem:o)