torsdag 16. april 2009

Engelen og våren.

I dag låg denne pakken i postkassa. Eg åpna i full fart, full av spenning !


Er den ikkje flott ?
Eg har lenge vert sugen på ein av englane til Gunda, og da eg såg denne så måtte eg bare ha den. Se de lange slanke beina da !


Pynta seg har den også, og eg trur den er litt fornem. Se bare åssen den holde armane. Den var råflott, Gunda, denne likar eg !

Eg hadde ikkje før kontakta Gunda og bestillt den, før den låg i postkassa. Rask og god service. Hvis du ikkje har vert innon bloggen til Gunda, så har du virkelig gått glipp av noe. Her er kreativitet og humor på høgste plan og dama er dyktig som bare det.

Endelig så kom eg meg på torget i dag. Stemorsblomster vart innkjøpt og planta .

I går var det reine sommarsveret her og heile ettermiddagen blei tilbrakt i hagen med baken i veret og nesa i jorda !

"There is nothing like the first hot days of spring when the gardener stops wondering if it's too soon to plant the dahlias and starts wondering if it is too late."



I morra drar eg ut i åpnare landskap, ut til campingvogna som står nesten i sjøkanten. Her er fjorden vid og vakker og eit syn for auge og kvile for sjela. Det blir litt ordning og i standsetting før vårsesongen. Må også få på plass sofaputene som eg har trekt om igjen.
Ønsker alle ei riktig fin helg.

8 kommentarer:

LIVS LYST sa...

Så artig den var! Fiiin! Jeg har sett den bloggen med alle englene. Så gøy at du har fått tak i en slik en. Den kommer nok til å pynte fint opp!

Ha en fin torsdagskveld!
Hilsen Ljo

Mitt hvite hus sa...

Ja Gunda er en kreativ og dyktig dame... Kjempefin engelen var...
Høres deilig ut med camping vogn ved sjøen... Kos deg masse . håper været blir bra0)
Klem O=)

Guttemamma sa...

Begynte å lese i går, og hodepine gjorde at jeg ikke orket å lese så mye. Men likte den forrige "Vindens skygge" iallefall. Leste John Therorins "Nattefokk" i påsken, den var spennende!!
Lykke til,klem fra Anette
Og nå kom jeg på en super fin bok, "Den trettende fortelling", anbefales virkelig!!

Fjordheim sa...

Nydelig engel og flotte blomster hos deg i dag
Ha en riktig flott tur til campingvogna i helga :)

GundaM sa...

Neimen så flott den ble der hjemme hos deg da S!!! Posten var riktig så kjappe denne gang ;) Flott

Kos dere på tur ved sjøen, tenk så herlig det må være da !!!

Klem og hils den på veggen der;)

Linda sa...

Åhhh så nydelig engelen din er!!!
Gunda er så flink!
Har kikket på disse englene jeg også...jeg er ingen engle dame...men skal jeg ha en engel i hus så må det bli en slik!

Ønsker deg en super duper vårhelg i sjøkanten!

Klem fra Linda

idémakeriet sa...

Men gud vilken härlig ängel du har beställd. Verkligen annorlunda, jag ska ta mig en titt på hennes sidan.
Tack för tipset.
Tyvärr har jag inte semestern mer framför mig, har precis kommit hem.
Det var härligt att komma hem i en vecka men nu är det full fart igen.
Jag vill önska dig redan en härlig helg.
Stor kram Gerda

Magdalena sa...

så mye fint å se på hos deg...
og Gunda er utroig kreativ, må ønske meg ein engel...

klem og fin helg!

magny