søndag 16. august 2009

Har vi gjort noe gale ??

Ja, noe må det nå vær, siden sommaren består utav regn, regn og atter regn. Når man ser ut av vinduet i midten på august så skal det ikkje se slik ut !!!!

Hadde gleda meg til noen flotte uker på verandaen, men her er det ikkje mye fristande nei. Plantene flyt i vatn, alle puter er tatt inn, mattene er klissvåte og det til tross for at det er tak over mesteparten av verandaen.

No lengte eg tilbake til slik det var på forsommaren, varmt og fint og koselig.

Men eg skal jo ikkje klaga som har vert ute og farta i 4-5 veker i sommar og hatt det slik som dette !!
Nå er jobbinga begynt, torsdag og fredag med full planlegging og klargjøring av rom og bæring av bøker og utstyr. I morra kommer elevane, spente og fulle av forventningar til eit nytt skuleår.
Ønsker alle ein fin høst!!

2 kommentarer:

Black Feathers sa...

Ja det kan du virkelig si. Har det ikke regnet, så har det styrtregnet. Eller så har det bare øst ned. Huff, jeg er lei av regn.

Jo katedraler er så vakre. Jeg som liker god snirkler og ornamenter blir jo helt betatt. Fantastisk flotte byggverk ;)

Ha en koselig søndag ;)

Fru Fryd sa...

God skole start. Jeg gleder meg egentlig litt til å ta fatt på hverdagen igjen. Det er jo ingen vist med å ha fri når regnet plasker ned.

gOD UKE:0)