lørdag 15. mai 2010

E g e r t i l b a k e !!

Eg er tilbake etter deilige dagar i Nice. Den første dagen var det litt hustrig, men så blei veret bare bedre og bedre ..........., men uansett: å sjå Middelhavet er deilig og energigivande for meg!!!

Og utsynet fra balkongen gjør noe med ein, her ser eg ned på Massenaplassen i Nice.

Kom heim i kveld, utkvilt, glad og brun !
Det er så godt å få slike avbrekk fra ein hektisk kvardag, ....... og enda så er det to dagar til før jobben kallar.

Eg skal visa fleire bilder fra turen ....dette blei bare eit raskt innlegg.
GOD HELG !

18 kommentarer:

sylvia sa...

velkommen hjem til deg.
sååå deilig du har hatt det,
gleder meg til flere bildere nå.
klem fra sylvia

Fjordheim sa...

Velkommen heim. Høres herlig ut med sol og varme. Ikke mye av det her nei.
Ønsker deg ei flott helg :)

Elin | Draumesidene sa...

Hei! Så godt med ferie! Gleder meg til å sjå fleire bilder!

Ha ein fin kveld, og kos deg siste fridagane!
Klem frå Elin :)

liven sa...

Hei...og kjekt å se deg!!
Høres ut som du har hatt det fint....og jeg har nå tenkt på deg :o) Om en måned reiser jeg til middelhavet....det skal nå bli deilig!!
Gleder meg til å se bilder!!
Ha en fortsatt fin helg.....og kos deg på 17 mai :o)

Anonym sa...

Hei!
Du har vært ute på reise,det hadde jeg ikke fått med meg:/
Godt å høre at du hadde det fint,og at du er vell hjemme.
Ønsker deg en flott 17 mai!

PS:Tenk at vi har fått så nydelig og varmt vær her nord,og nesten all snøen er vekk:D

Anonym sa...

Velkommen hjem.
Så herlig du har hatt det.
Gleder meg også til å se flere bilder.
Ønsker deg en fortsatt fin helg og en flott 17. mai.

Klem fra Mio

Berit T sa...

Velkommen tilbake.
Dette hørtes deilig, og godt at det har gjort deg opplagt. Fin og brun, herlig.
Ha en fin helg og en trivelig feiring nasjonaldagen.
Klem.

Crinoline sa...

Velkommen hjem.Det er mange år siden jeg var i Nice nå. Den høsten var vi 7 uker i Frankrike...deilig. Hos oss blir man ikke mye brun om dagen,regn og overskyet.Ønsker deg en fin 17.mai.

Mitt hvite hus sa...

Heisan
'
velkommen tilbake..

så deilig å få et velfortjent avbrekk i hverdagen.. fylle på med ny energi...

du har stor kost deg skjønner jeg O=O=))

ha en fin fin 17 mai..

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Heldige deg. Så kjekt med et sånt avbrekk. da går resten av skoleåret som en lek, kan jeg tro :)
Ha ei fin 17.mai-helg.

Viola sa...

Du å du!! :)) Det er mange år siden jeg nå var i Nice! Husker det var en utrolig flott og herlig by! Og det klåre vannet på stranda (les sjøen og havet) med de vakre rullesteinene! Tok med meg mange rullesteiner hjem! hehe! Her regner det i dag, plask, plask! ;) Klem!

Huset på toppen sa...

Velkommen hjem, ser at du har hatt en flott ferie i deilige Nice:)
Ønsker deg en fin 17 mai!
Klem Linda

HildeS sa...

Å jeg gleder meg til bilder. Var selv i Nice i september i 2008 og lengter tilbake...

Maret sa...

Velkomen heim att...
Er innom for å ynskje ein flott dag i morgon.

Synnøve sa...

Velkommen hjem.
For en vakker plass du har vært på.
Ønsker deg en fin 17mai
Klem

prinsesselinn sa...

Jeg ønsker deg en finfin dag i dag ;)
Måtte den bli solfyllt.

yanmaneee sa...

kenzo
supreme clothing
chrome hearts online store
curry shoes
pandora
supreme new york
supreme
air jordan
bape
balenciaga shoes

neesa sa...

replica bags online shopping india More Bonuses q3a49v5z66 replica bags in china discover here p6h76p4j99 replica bags online replica bags lv blog here y0j44q5s56 replica louis vuitton handbags replica bags from korea