søndag 21. august 2011

LAUNDRY DAY !


Noen dagar er spesielt egna for å gjøra ein ekstra innsats på vaskefronten.

Dette er ein slik dag.  Regnet har hølja ned i store mengder, så noe uteaktivitetar fristar ikkje . . . . men huset er fullt av uferdige oppgåver, så det er berre å bretta opp ermene og sette i gang !!

sand       vask
Då er det fint å ha det ein treng i nærheten.  Boksar og spann er flotte oppbevaringsstader.

klyper

Ikkje alt treng gøymast inne i skap heller ( hehe!! skapene er jo stappfulle !!)

tørk             håndkle 2

Litt fint, nyvaska handarbeide er også kjekt å ha framme.

pyntehåndkle

Nå ligg ei ny og ubrukt veke framfor oss.

Bruk den godt  og ha fine dagar.

Klemmar ….

12 kommentarer:

Fjordheim sa...

Håper skoleoppstarten gikk bra. Alltid spennende å starte på et nytt år.
Mange flotte sinkting hos deg. Har litt her i huset også. Og noe mer kommer til. Finner en noe billig et sted kan det jo ikke stå igjen.
Så koselgi pynt på vaskerommet ditt. Det er jo litt koseligere å drive med vasken når en har noe fint rundt seg.
Ønsker deg ei riktig god uke :)

Fru Fryd sa...

God uke til deg også! Kjekt å pynte litt på vaskerommet. Pyntehånkle ditt var nydeligt. Er det du som har heklet bordene?

Mitt hvite hus sa...

Må jo være en drøm å vaske klær hos deg...

herlige detaljer... tørke stativet... helt rått..


ønsker deg en herlig uke

klemmer o=)

Blått til lyst sa...

Du hadde sjarmerende fine bokser, da! Kanskje de leveres med vaskelyst?*S*
Jeg får egentlig lese- og spiselyst av gråvær, men man må jo stagge sine lyster av og til...
En skinnende blank uke ønskes deg - Liv

Lappeline ♥ sa...

Så mye fint hos deg ....en drøm å vaske.....
Fin uke til deg

Klem

Anne på landet sa...

For et herlig innlegg.!
Og så alle de nydelige zinktingene dine.....Eg e og så glad i zink, nemlig.
Veldig kjekt å se!

God sensommer med klem fra Os.

Josefine sa...

Heisan!

Så koselig det var her hos deg:)

Skal si du er flink som velger å gå på vaskerommet. Men skjønner jo du trives der med fine bokser og oppheng..

Jeg skulle ha vasket i dag også, men ble forran symaskinen alt for lenge.

Ønsker deg en fin ny uke også:)

klem fra meg

SNILLPIKE♥ sa...

Herlig vaskerom du har, godt å jobbe i trivelige omgivelser.

Fin ukestart til deg, klem.

liven sa...

Heisann

Flotte detaljer på vaskerommet ditt...nydelige tekstiler og tøft stativ :o)

ønsker deg en fin uke sigfrid
klem!!

Min Verden sa...

Takk for tilbakemeldingene jenter! Håper du fikk gjort noe i dag. Fresia er jo ikke så veldig herdig - kanskje ikke mer enn H4 tror jeg. Forsøk en buskrose med litt bedre herdighet. Det var jo en tøff vinter i fjor. Hanne

Bluggi buggi blogg sa...

Det må være kjekt å ha "laundery day" når du har så mange fine detaljer på vaskerommet ditt :)Fine bilder.
Ha en fin uke
Klem,
Trude :)

Viola sa...

For et stilig innlegg, søte ting! :) Og det under her igjen, samt Sverigesturen! Stockholm kunne jeg ha tenkt meg igjen også, alt og alt for lenge siden jeg var der.. :)