søndag 20. november 2011

Småputling


Noen fleire strikkekuler er blitt laga.

002

Dei er raske å strikka og etterpå er det bare å fylle dei med vatt eller ull.

005

Ei strikkepute er snart ferdig også. Ypperleg TV-arbeid.

006      004

Eg har kjøpt meg eit smart verktøy

Med dette kan eg setta spiral i ryggen på småbøker som eg lagar. Har noen bøker i produksjon.

003

To små fat som eg kjøpte på loppis ein dag.

Her har det vert ei rolig helg aleine. Eg har for det meste slappa av. Og helga har gått fort, så i morra er det atter ein ny og travel arbeidsdag.

HA EI FIN VEKE !!!

10 kommentarer:

Blått til lyst sa...

God bedring til deg! Håper det ikke er altfor ille - godt du tar ordren om å holde deg i ro på alvor. Eller? Hendene flyr, ser jeg: Flotte ting du lager. Jeg skal innrømme at det er et stykke vei til jeg kan si at flettestrikk er greit TV-arbeid *S*
Ta vare på deg selv - Liv

Anonym sa...

Hei.
Du er så fantastisk flink og lager så mye nydelig. :)))
Ha en fin Søndagskveld.
Klem fra Mette.

Synnøve sa...

Så masse fint du har laget.
Kjempefin bok du har laget.
Kulene var også fine.
Liker puten din best,da jeg er så glad i flettestrikking.
Ha en fin kveld
Klem

liven sa...

Koselige saker du har strikket Sigfrid :o)
Håper formen kommer seg...ikke kjekt å være slasken!

God klem fra meg!!

Fjordheim sa...

Likte godt dei julekulene dine.
Likte så godt fargen på dei.
Det er jammen lurt med et slikt verktøy som kan sette inn spiralrygg. Det kunne jeg faktisk tenkt meg.
Nydelig bok du har laget.
Ha ei riktig god uke :)

Min Verden sa...

Jøje meg - nå er det lenge siden jeg har vært hos deg (alle). Så mye fint. Ballene var morsomme :) Vurderte å strikke noen puter jeg også - men jeg kjøpte noen ferdige istedenfor :))) God uke! Hanne

Black Feathers sa...

Så fine julekulene dine ble. Lekre med hvitt og grått. Jeg har ei venninne som mener hun skal greie å lære meg å strikke julekuler en dag, så det kan jo bli spennende ;)

Oj, har du laget den boken. jeg er imponert, visste ikke at det fantes slike verktøy en gang. Kjempefin ble den ;)

Ha en fin fin dag du ;)

h.espe sa...

Hei på deg Sigfrid!
Skal si du er i produksjonsmodus..!! Kulene dine er råfine, og så ble jeg veldig misunnelig på den maskinen som du kan lage spiral bøker med. En sånn en skulle jeg ha hatt gitt! Hm, må kanskje sette den på ønskelisten min til jul..? Kan jeg spørre hvor mye du måtte betale for dette "vidunderet"??

Håper den nye uken har startet bra, og at resten av uken blir like så :)

Klem fra Hildegunn

h.espe sa...

Takk for tilbakemeldingen Sigfrid, må helt klart inn og titte, og prøve IKKE å gå berserk... ;)

Nattaklem

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!!

men såå snygga julkulor..och att du har stickat dem!! Fantastiskt!

kramis sanne