søndag 13. april 2008

Kvilestaden min .........

Lørdag morgon fyllte vi bilen og dro til Maurangerfjorden der vi har ei campingvogn ståande. Det var tid for å setta opp forteltet og gjera klart for sommarhalvåret. Vi kjøpte campingvogna for tre år sidan ..... vi hadde aldri tenkt at vi skulle kjøpa campingvogn........ men plassen var kjempefin og vi følte at akkurat då trengte vi eit sted å slappa av.

Ein tur bortover dei fine svaberga. Veret var grått, men det regna ikkje.



Sjø og stein .... eit vakkert syn.

Her står ein hortensia i knopp, den har stått ute i heile vinter så eg var spent på om den ville klara seg. Vi har ein stor terrasse rett opp for sjøen. Her er kjempefint å sitta å sjå på alt som rek forbi, høyra på bølgene som slår inn mot svaberga, lytta til fuglane og nyta stillheten og verkeleg slappa av..........

Vi reiste heim att i 12-tida i dag(søndag), for då begynte det å regna og vi hadde egentlig fått ordna med alt vi skulle. Eg gjorde siste finish på stuetaket då vi kom heim. PUH! endelig!! Eg var så lei!!!! Det er eit par plater som eg må gå over ein gong til, elles så blei det bra!

Og så er det alt mandag i morgon og ny arbeidsveka. Eg ønsker alle ei fin veke og mange takk for alle koselige innlegg og kommentarar eg har fått i bloggen min. Det set eg stor pris på!

6 kommentarer:

Linda sa...

Hei!Så deilig ut å ta en tur langs svabergene.Lenkter ut til hytta på holmen.Deilig å høre bølgeskvulp.
Ha en fin søndag og ei go`uke.
Hilsen Linda :))

Som mine dager er sa...

Så nydelige bilder du tar. Forstår godt at dere ønsker å ha campingvogn stående på et slikt sted. Det å kunne hvile ut med sjø og hav så idyllisk som dette må jo være en gave i seg selv.

Ha en fin uke. Stikker innom deg ved neste anledning :-)

Marie sa...

Alle treng ein kvilestad og der din er er det vakkert!

Nydelege steinarbeid i hagen din også!

Håpar på godt ver til å vere ute i veka som kjem for både deg og meg :)

liven sa...

Det er fint å ha et sted som dette tenker jeg!!
Deilig å være ferdig med takmalingen....vi får vel se hva du har gjort senere?
Nå har de meldt fint vær på vestlandet!!
Så du får ha en fin uke

Klarafina sa...

Vakre naturbilder! Nydelig hage har du også.

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Flotte bilder, svaberg og sjø - da er det sommer...

Ha en koselig dag og uke...