søndag 26. juli 2009

Brocante / Flohmarkt

Viser litt fleire bilder fra ferien........ besøk på noen antikvitetsbutikker og loppemarked blei det også både i Frankrike og Tyskland.

Mye å velge mellom, men mye skrot også.


Fann meg to putetrekk og et digert laken.


Både lakenet og putetrekket har samme "blomst"/rute enda de ikkje er kjøpt på samme sted.


Synes monogrammet på putetrekket var så fint.


Dette er broderiet på lakenet.

Ei knaggrekke fikk bli med heim også (eg har jo ingen fra før !!!!!, men denne likte eg så godt - er forresten kjøpt i vanlig butikk)


I Moseldalen fikk eg kjøpt meg to slike kasser. Egentlig vinkassar, men eg skal bruka de til interiørblader og andre greier.


Det er alltid kjekt å koma heim fra ferie, pakka opp saker og ting som man har kjøpt med seg. Få dei til å passa inn i huset og la dei vera flotte minne.
Her er fremdeles regn, men oppdaga nettopp ein liten blå flekk på himmelen! Håp !!
Nyt sommaren alle gode bloggvenner

11 kommentarer:

Vibeke sa...

Koselig at du la igjen noen ord inne hos meg :)

Herlige bilder, så nydelige skatter du har tatt med deg hjem...vakkert!

Ønsker deg en herlig søndag,
klemmer

GundaM sa...

Så masse flotte stoffer og monogrammer da!!! Og så stilige kasser, skjønner du må være fornøyd etter turen ja ;)))

Kos deg videre, her oppe regner vi nesten vekk...

Klem

MariMaja sa...

Så mye fint du fikk med deg fra utlandet!
Klem fra Maja

Mrs. Monday sa...

Flotte ting du har fått meg deg hjem!! Og værmessig er det ikke så mye å være her etter nei! God tur til deg også!!

Miss Monday :)

Den gamle stil-de svunne tider...VINTAGE sa...

oi så mange flotte ting du hadde fått med deg.
Elsker slike putevar og de knaggene var flotte ! Takk for hyggelig hilsen på min blogg.

Som mine dager er sa...

Sukk, de tekstilene var helt nydelige. Og kassene er jo utmerket til å huse interiørblader. Du har slik sans for eleganse og sarte ting, at jeg faller i staver over bildene dine.

Ha en fin uke. Jeg håper det blir mindre regn, for nå er det nok! vi regner bort her i trøndelag. Grrrrpppmmmhh....

Klem fra Marit

Guttemamma sa...

Ja,dette været...:-(
For noen vakre saker du har fått med deg,likte alt sammen!!
Klem og goooood natt

Mitt hvite hus sa...

Så koselige bilder...og så fine funn du har gjort...
Nydelige putetrekk og laken... slike fikk jeg med meg også fra Sverige..
Monogrammene var nydelig.

Kassene er smarte og dekorative...
Jammen har du gjort deg noen funn du også..

Ja snat det er kosleig å komme hjem og få tingene på plass...

Nyt dagen slev om regner pøser ned...
Klem Kerstin

h.espe sa...

Såååå herlige bilder!! Ikke problem med å forstå at dere har hatt en fantastisk flott ferie. Ikke minst har du klart å få med deg masse flott hjem - vinkassene var rååålekre, og passer fint til magasiner, pledd og puter - OG så var alt det andre herlig også - sukk!!!! Gøy å være på ferie, og kunne ta med seg slike skatter hjem :O)

Ha en strålende flott uke min venn!

Stor klem fra Hildegunn

Torunn sa...

Så mye lekkert!!!! Og særlig putevar og stoffer! Sukk.
Regner med du har hatt en fantastisk tur.
Kjedelig å komme hjem til møkkavær, men sånn har nå denne sommeren vært her hos oss. Vind og regn og bare trist. Prøver å stålsette meg til å komme ignag med noe inne, men foreløpig går det dårlig .-)

Klem

Viola sa...

Jeg skule begynt å gå mer på loppemarked jeg også.. Gjorde det mye før i tiden.. hehe, nå hørtes jeg veldig gammel ut :=O