lørdag 28. april 2012

Ei langhelg er i gang !


Eg har kjøpt meg årets første pelargonia, klarte ikkje å venta lengre !!!

011

Men det er kald vind og kalde netter, så den og noen andre fekk bli med inn igjen  i ettermiddag.

Det er deilig med langhelg og nå får eg nyta godt av å ha arbeidd inn mandagen .

001              003

Til tross for at det er kaldt i dag, så har eg vert ute i hagen i mange timar, det er alltid noe å putla med.

002

Det er ingen store planar for denne helga, bortsett frå at eg er litt opptatt i morra.

005              006

Litt dilling inne har det blitt i dag også.

007          008

010

Nyt dagane  og ha ei flott helg !!

8 kommentarer:

Tovepia sa...

Så flotte blomster og bilder du viser her!
Jeg har ikke langhelg, og været er direkte surt og kaldt, så jeg frakter på mine stemor ut og inn og att og fram;) Kos dæ masse!
Nyt helga videre, klem fra mæ;)

Hulda sa...

Koselig i hagen din! :) Her nord har vi hatt flott sol i ettermiddag, skal ikke klage på været, vi har vært heldige her. :) Flott pelargonium du har kjøpt deg, jeg har fått mine store nå, etter at jeg klipte de ned i vinter. Nå er noen i blomst, det er jo bare så fint! :)

Mette`s hus og hjem sa...

Hei på deg :)
Herlig blogg du har med mange nydelige og inspirerende bilder :)
Har peralgonia i vinduene på stua jeg, men de er ikke helt ekte gitt :) Ska kjøpe når det blir varmere i været for de bruker jeg å ha ute, er kjempefine :)
Har lagt meg til som følger og gleder meg til å se mere hos deg :)

Fortsatt fin helg
Klem Mette :))

Refleksjon på livsvegen sa...

Gratulere med overstått!

Nydelege bilete!

Vonar det ikkje snøar hjå deg.

God helg klem

Fjordheim sa...

Ja det er noen som har det, hehe.
Kos deg masse med langhelg, det har du fortjent.
ja det er flott med litt blomster nå fremover, men jeg må nok vente litt til, er ikke floink til å huske å ta de med inn om kvelden.
Ønsker deg ei fortsatt herlig langhelg :)

h.espe sa...

Jeg virkelig nyter bildene fra hagen din Sigfrid - eia var jeg der... Deilig med fine vårdager og mulighet til å være ut. Selv om mitt uteområdet ikke er så stort, så koser jeg meg jeg også :)

Nyt søndagen i Vest!

Goklem fra Hildegunn

sylvia sa...

hei.
så nydelige bilder fra deg,
koselig tid nå med blomster,
men litt kaldt her ennu , gleder meg til å plante nå,
ha en kjempefin sømdag,
har vært litt dårlig på blogg om dagen,men kjenner det løsner litt nå.
klem fra sylvia
som ikke har glemt deg.

liven sa...

Kjempefine bilder!
Det er kommet langt hos deg.....
ønsker deg fine fridager..her er det nok jobb i morgen.
Vi hadde en flott tur i helgen...og håper du vil være med på "studietur" en gang :)

Klem!!