mandag 9. april 2012

Siste påskedagen.

Siste påskedag er allerede her. Det er litt ruskete ute, så det har foreløbig vert ein innedag.

007     011

Litt omflytting på saker og ting. Det skjer både titt og ofte i dette huset . . . . . . .

014                 015

. . . . . . og eg syns det er kjekt å flytte rundt på ting, se tingene fra andre vinklar og i andre sammensetningar . . . . . .  det er nesten som å ha fått noe nytt !!!

012             013

Eg glemte å ta noe før-bilde, men sonn har eg det iallfall no.

Ellers så har eg vert opptatt med å sy . . . . . . .

006

. . . . .  bunadsskjorte til barnebarnkonfirmanten min. I dag  ble armane ferdige, men har ein del igjen enda (så eg er ikkje arbeidslaus !)

010 (4)

Og nå er det så MYE eg har lyst til å holda på med !!!!

Nyt siste påskedagen !!!

9 kommentarer:

Blått til lyst sa...

Koselig formidlet stemning, og visst er det fint med slike innedager som girtid til å pusle litt rundt *S*
Så flink du er som broderer bunad! Det må være en stor glede i å gjøre det, i å gi den bort og ikke minst i å få den! :-)
Siste påskedagen kom med snø og glatte veier her, så det var helt fint at bilen får stå i ro til i morgen.
God uke til deg - Liv

Synnøve sa...

Er så enig med deg ang flytting av ting og tang. Det er som en har fått noe nytt i huset,bare en bytter plass på ting:-)

Så flink du er som brodere bunadskjorte. Sikker på at barnebarnet ditt setter stor pris på det,senere i livet også. At det er du som har brodert skjorta til henne.
Kos deg, med siste rest av påsken:-)
Her har det vært sol og oppholdsvær for første gang i påsken.
Klem

Black Feathers sa...

Her blir også ting flyttet rundt, ganske så ofte. Jeg synes også at ting blir nye når man flytter de rundt. Også er det jo koselig å dandere og ordne runndt seg da ;)

Jo unne seg noe godt det gjør jeg med god samvittighet. Men ikke hver dag, jeg er nok litt sånn lørdagsgodt menneske. Kanskje det sitter i fra jeg var liten?
Men litt for mye god mat, ja det har det blitt i påsken ;)

Ha en fin kveld ;)

Solveig sa...

Så koselige bilder fra ditt hjem! For ikke å snakke om den nydelige bunadsømmen! Kan tenke meg at konfirmanten blir fornøyd;o)
Ønsker deg en flott uke videre.
Klem fra Solveig

Viola sa...

Så flink du er til å SY!! Bunadsskjorte- det må da være litt av et prosjekt??! Kjempeflink er du, og jeg håper du viser den frem når den blir ferdig også!! =)

Det ser så koselig ut hos deg, din egen unike stil.. Selv er jeg ikke så fæl til å flytte om på ting.. men hender en sjelden gang at jeg ommøblerer (sofa og stoler, bord..)

Kos deg denne kvelden, annen påskedag! Her skal vi straks spise, Violas egen gryterett! =)

Klem til deg! :)

h.espe sa...

Hei kjære Sigfrid!
Høres ut som du har hatt en finfin påske, og det er bra!! Selv om det flotte påskeværet har glimtet med sitt fravær, har jeg hatt det kjempefint. Hadde noen dager på hytta og noen dager hjemme hos mamma og pappa. Brukte også litt tid i gamlehuset, der oppussing av stuen er på gang. Blir bare sååå flott, og jeg får nesten lyst til å flytte inn...:)

Ja, å flytte rundt på ting er du ikke alene om - gjør det hele tiden jeg også :)

Ønsker deg en fin uke!

Klemmer fra Hildegunn

liven sa...

Du så nydelig broderi du holder på med...heldige konfirmanten :)
Og mye man vil gjøre ja.....døgnet kunne godt hatt flere timer!
Kjekt å flytte litt rundt på tingene...og finne nye steder så er det som man har fått noe nytt i huset :)

ha en fin kveld sigfrid
klem!!

Anonym sa...

kd 15
jordans
off-white
bape shoes
goyard bag
goyard
yeezy
supreme new york
golden goose
bape clothing

Anonym sa...

yeezy boost
ggdb sneakers
palm angels hoodie
supreme hoodie
yeezy boost 700