søndag 17. oktober 2010

Den eine fine dagen etter den andre ....

Denne høsten er VAKKER og det har vert utrulig mye fint ver på Vestlandet, nesten ikkje regn ..... og det er nesten ikkje til å tru !!!!

Vi tok ein svipptur til hytta på lørdag. Det er greitt sonn når det bare er knapt ein halvtime å kjøra. Men sjøl om hytta verken ligg på fjellet eller ved sjøen, så er det rekreasjon å vera der.

Eg plukka lyng og gubben kløyvde resten av veden.
Det blei eit riktig så stort veda-la tilslutt. Det kjem nok godt med til vinteren.

Og etter inspirasjon frå Fattighuset (med oppskrift og greier) så laga eg denne tyttebærlyng- kransen.
No heng den på veggen ved ytterdøra her heime og ønsker alle ei fin ny veke..
Klemmer....

13 kommentarer:

Gammel stil sa...

NYDELIGE bilder! Punktum:)

Klem:)

Junk De Lux sa...

Herlige bilder og kransen må jeg jo virkelig prøve meg på selv!!

Klem...

Tovepia sa...

Så flott krans! ...og herlige bilder!
Må prøve meg på en jeg også i år, for jeg har fått i meg reinlav som ligger i fryseren:D

Ha ei fin ny uke og klem fra meg;)

Skogslyckan sa...

Så vacker krans du knåpat ihop! Vi har också haft en riktigt solig men kall helg. Önskar dig en fin start på nya veckan.
Kram Pia

Blått til lyst sa...

Nydelige bilder, og fin-været unner jeg dere. Hm, det er nå klart, jeg som har en sønn på Norheimsund :-)
Koselig tyttebærkrans, og Fatttighuset er en fin blogg å følge.
En riktig god uke til deg - klem Liv

Refleksjon på livsvegen sa...

Så godt å få ting gjort..
Vakker krans!!

YR.NO truar oss med snø, men vi får ta det som det kjem..

Ha vakker veke :-)

Refleksjon på livsvegen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Made by KKann sa...

..hihi - du som stadig er på farten..gjetter det sikkert!!..

Flotte bilder hos deg - som alltid!

KlemKKann

Anonym sa...

Godt å fyre med skikkelig ved. Kransen var nydelig. Heldige dere som har flott vær,her blåser det iskald vind.
Klem Mette.

Viola sa...

Om hytta ikke ligger verken på fjellet eller ved sjøen, ja så er det helt sikkert herlig å være der! For en vakker krans du har laget, og jeg falt spesielt for den trestubben den henger i! :) Jeg er også veldig fornøyd med været vi har hatt i høst. Ingenting er bedre enn akkurat det.. :) Fin uke ønskes deg, med klem fra meg! :)

Berit T sa...

Herlig å komme bort av og til , det trenger ikke være langt heller før en er fornøyd. Men du har jo den utsikten der du bor, så det er ikke det som mangler...
Nydelige bilder, og ved-la det er godt å se på, mye varme i vente.
Kransen var flott og den holder seg jo slik også det er bra.
Kanskje jeg hermer.
Ha en fin ny uke.
Klem

Fågel Blå sa...

Åhhhh jag älskar dina vackra bilder!
ha en ny fin vecka!
kram Kathrine

Fjordheim sa...

Herlige bilder fra nydelige høstdager.
Så koselige bilder fra badet ditt. Har det samme emaljeskiltet på kjøkkenet. Har lett for å bli litt ekstra godt når en har ferie ja.
Ønsker deg ei riktig god høstuke :)