tirsdag 12. oktober 2010

Etter ein deilig ferie, så komme kverdagen og dei ekstra kiloane tilbake !!!! og de er det ikkje godt å bli kvitt .........

........ heldigvis så har eg ikkje noe heildekkande speil på badet !!

I helga var sønnene med familie her og nå er datteren med barn på besøk.
Koselig, koselig !!
Men gjett om eg ønske meg større bad og ikkje minst større kjøkken da !!

Når eg har vert på ferie så blir det ofte et nytt smykke eller to, det ble det nå også....

..........og såper selvfølgelig !!

Ønsker alle ei flott veke !!
Klemmer.......

16 kommentarer:

Tovepia sa...

Her er det salat og tunfisk idag, må ta meg inn av og til:D..men man skal kose seg i ferien!!
Av og til hadde det nok vært greit med større rom, men man har jo ikke besøk over lengre perioder, og jeg tenker de besøkende koste seg;)
Nyt kvelden og klem fra meg;)

Crinoline sa...

Litt må man jo kose seg i ferien.Skulle også ønske vi hadde et større kjøkken,men nå er det bare mannen og jeg som bor her,så det får holde. Nydelige bilder hos deg.Klem

Elin | Draumesidene sa...

:) Blei ein kilo pluss her også, etter late dagar og hotellophhald med så mykje nydeleg mat! Så fine smykker! Kjekt å handle litt ;)

Ynskjer deg ein vakker kveld!
God klem frå Elin :)

liven sa...

Ja ikke fritt for at kiloene kommer dettende når man har late dager!! Kjekt å kjøpe litt nytt når man har ferie også....fine bilder her Sigfrid!!

Kos deg med besøk og ha en fin kveld

Gammel stil sa...

Så fint!!:) NYDELIGE BILDER!! Fine detaljer altså:)

KLem:)

h.espe sa...

Uff ja, kjenner til det der - koser seg dag ut og dag inn, og kiloene sniker seg på.. Men på en annen side - livet er for kort til at vi skal tenke på sånne ting - iallfall hele tiden...;o)

Nydelige bilder hos deg, og flotte smykker du har kjøpt deg. Kos å kunne ta med noe hjem fra ferie :o)

Ha en finfin uke videre gode du!

Stor klem fra Hildegunn

Fågel Blå sa...

Åh så fint!!!!!
Underbara bilder!
ha en ny fin vecka du med!
kram Kathrine

Synnøve sa...

Nydelige bilder.
Sikker på at gjestene dine koser seg til deg,selv om du synes badet og kjøkkenet er for lite.

Kiloene,ja de er kommet her også;(

Ha en fin dag

Tino sa...

Blir gjerne noen plusskilo etter ferie her også. Desverre er det ikke like lett å få de av igjen som på, men det ligger mye kos bak de kiloene så det er verdt det :)

Flotte bilder og koselige smykker du har kjøpt.
Ha en fin høstkveld!
Klem T

Black Feathers sa...

Heisann du ;) Høres ut som en deilig uke det, både med besøk og litt shopping. Lenge siden jeg har vært i bloggeland nå men i dag så ble det et lite innlegg ;) Ha en flott kveld ;)

Besta sa...

Ja kjenner godt til det med ferie kiloer:) Har fått noen ekstra etter den siste turen min.
Skulle gjerne hatt 2 bad når meg har overnattingsgjester men det kan jeg nok se langt etter.

ha en fin kveld.
klem fra marilyn

(eddas) sa...

Koselige ting du viser...huff ja de kiloene blir jeg sålei av....:)
kos deg
eddaKlememr

Blått til lyst sa...

Ja, da har du fått både i pose og sekk, både givende ferietur og trivelig besøk.
Vi har jo stort hus, men jeg opplever stadig at alle klumper seg sammen i én sofa eller på ett rom. Der godtfolk er kommer godtfolk til :-)
Mye delikat pynt og små tablåer får du jammen plass til selv om du ønsker deg større rom, lekkert var det.
Klem fra Liv

Viola sa...

Ja du - det er flere som går her og gremmes over kiloene, spesielt magen.. Men det går seg til, etter en tid, håper jeg :) Nydelig smykke du har kjøpt deg, og den såpebeholderen likte jeg godt! Jeg elsker såper jeg! :) Og de er så dekorative også!
Pytt, pytt, glem kiloene.. de går seg til skal du se! :) Høst og fine gåturer..
Klem fra meg og ha en fin torsdag! :)

Anonym sa...

Hei.Så mye fint.Regner med det er kjempe kjekt med besøk.Kjekt med stort kjøkken.Men får bare gjøre det beste ut av det hvis man hae et lite et.Ønsker deg en riktig fin Torsdag.Klem fra Bodil.

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Håper du hadde ein fin ferie :) Mykje fint vart det også. Eg gleder meg til at huset kjem opp, så eg får nyte mitt store kjøkken :)

Ønsker deg lekre dagar! Solklem