onsdag 27. oktober 2010

Hustrige dager .......

Når det er surt og kaldt ute, så er det desto koseligere å være inne. Og eg likar å pusle rundt og flytte litt på ting, se andre muligheter og sammensetninger. På bordet står de siste pelergoniablomstene i vatn.

Symaskinbordet som eg dro med meg fra Seljord for mange, mange år siden....... det er koselig å ha i stua.

Lavendelen fra hagen gir ein deilig duft i rommet.

Eg tror eg må flytte dette lyset litt før eg tenner det!! Det er så koselig med fyr i ovnen og tente lys på slike hustrige dager.........


......... og det er mange lys og lykter å tenne !
Ha ein kjempefindag !
Klemmer......

13 kommentarer:

Tovepia sa...

Tida er litt hustrig mellom høast og vinter.
Koselige bilder, og symaskinbordet er så flott!
Vi får tenne lys og kose oss som best vi kan;) Klem fra meg;)

Viola sa...

Du har det så kjempestilig hos deg! På mitt bord er mest bare rot.. huff.. :/ Jeg klarer visst ikke å holde orden etter å ha ryddet.. Nydelige stoler ved spisebordet, jeg likte jernet så godt i dem! Stilig symaskinbord også! Fyr i ovnen for den som har det, og levende lys- ja det passer ypperlig nå! Klem til deg! :)

Turid sa...

Tenn lys å la det skinne på denne vakre jord.... elsker denne tida med mørket som sniiiiiker seg innpå osss- like mye som lyse som siver inn en nydelig vår morgen ..liker begge deler best.
Kos deg med alt du liker best i denne tida.....er det for tidlig å begynne med røkelse , gløgg ......osv.

liven sa...

Koselig å tilbringe kvelden innomhus på slike dager!!
Og fin stemning her hos deg!
symaskinbordet ditt er så flott :o)
Nå skal jeg på fotballkamp snart...og det er en kald fornøyelse...men hva gjør man ikke for disse ungene våre :o)

ha en fin kveld Sigfrid

Elin | Draumesidene sa...

Så koseleg hos deg! :) Og det er kjempegodt å tenne lys slike kveldar! Ute regnar og bles det!

Kos deg inne!
God klem E :)

Fågel Blå sa...

Åhhh så fina bilder från ditt vackra hem!
Ha en fin Kväll!
Kram Kathrine

h.espe sa...

Hei vennen!
Åhhh, mange nye innlegg her hos deg, og vakre er de alle sammen!!! Skal ikke være borte mange dager fra blogglandia gitt, for her "hoper" det seg opp...:o) Ja, nå som dagene kan være kalde og hustrige ute, er det godt å kose seg innendørs.

London var helt klart herlig - jeg bare elsker den byen! Men ja, det er også veldig slitsomt - mest mulig ut av dagene - hi, hi - ganske høyt tempo må jeg si...

Nei, får surfe litt videre, og innhente meg litt i blogglandia..;o)

Ha en fin kveld videre og plutselig er det jo helg igjen også!!!!

Stor klem fra Hildegunn

Tove `blogg verden sa...

Så fint du har det!!!! Elsker å være inne når det er hustrig ute...spesielt når vinden uler utenfor ;)!! Da må man ha fyr i peisen og masse stearinlys!! Hærlig!!
Kos deg
klem Tove

Anonym sa...

Nydelig bilder fra ditt flotte hjem.
Symaskinbordet var kjempefint.
Herlig å være inne når det er surt og kaldt ute.
Ønsker deg en fin uke videre.
Klem Mio

(eddas) sa...

Heisann..
så masse fine ting hos deg....ser du har fått juleboka fra Jeanne`D Arc..har lagt den av og skal hente den...gleder meg:)
Ha en lun dag
eddaKlemmer

Mitt hvite hus sa...

Nydelige bilder... ja det er kosleig å holde på inne nå på denne tida... det er akkurat det jeg skla gjøre i dag.. når jeg venter på feieren skla komme..

pyssle på og ordne litt..

symaskin bordet var kjempefint..

Nyt dagen
Klemmer

Skogslyckan sa...

Förstår att du mysar i ditt vackra hem. Ja det positiva med höstrusket är just att man kan vara inne och pyssla.Behöver inte ha dåligt samvete för att man borde rensa land. Ha en lika fin dag idag!
Kram Pia

Monica sa...

hej !!
Fina bilder !!!
Ha det gott,
Kram,
Monica