fredag 15. oktober 2010

Endelig har lampen fått skjerm !

Det tok si tid ja !!
Denne lampen har vert uten skjerm heilt siden den ble kjøpt, men i dag fann eg plutselig ein som eg likte !!


Når eg har det som travlast så ordnar ofte ting seg av seg sjøl ..... nesten då!
Eg jobbar egentlig best under press! Hihi!!


Eg har fremdeles besøk i huset, så det har blitt litt lite blogging i det siste. I dag er vi barnevakt for to småguttar, men dei søv no.

I kveld er det ost, kjeks og rødvin foran TV'n. Deilig å roa han ned etter ei hektisk veke.

Takk for alle hyggelige kommentarer!
Eg skal ta meg ein runde rundt til dokke nå.
Ha ei deilig og avslappandes helg!!

Klemmer .....

25 kommentarer:

sylvia sa...

god kveld i stua,
nydelig lampen ble, å så nydelig i din stue..koselig med besøk,
å deilig å kose seg etter en travel uke.
ha en fin helg,
klem fra sylvia

Gammel stil sa...

Nydelig lampe!!:)

Klem:)

Tovepia sa...

Skjermen passet perfekt til lampa, så all grunn til å være fornøyd!! Ikke alltid enkelt dette å finne en skjerm som passer, og ikke så stort utvalg heller lenger i lampeskjermer som før.

Nyt helga og klem fra meg;)

Fågel Blå sa...

Underbart fint från ditt hem!'
oCH SKÄRMEN SÅ FIN!
hA EN fin helg!
Kram Kathrine

Elin | Draumesidene sa...

Den var berre lekker! :) Sånn kunne eg også tenkt meg! To stk. i vinduskarmen på stova! Kvar fann du den? Og ho tausa du møtte i dag, er no dotter til søskenbarnet mitt ;) Men du kobla kanskje det?

Ha ei nydeleg helg!
Klem E :)

NB! Du behøv ikkje å linke til meg på sløyfa :)Men fint du ville bli med! Mange som les i kveld, men få som vil vere med på "sløyfespreiinga" :)

Anonym sa...

Så nydelig, skjermen var perfekt til lampen.
Og så nydelig du har det i stuen din, lekkert.
Kjekt med besøk.
Ønsker deg en nydelig helg.
Klem fra Mio

Alettesiriane sa...

Fin lampe ble det.Godt når du finner det som passer.

Refleksjon på livsvegen sa...

Kjempefint!!

har vore hektisk på jobb så det er lite blogging og lte kommentering på meg..

men no er det HELG!!
Herleg :-)
Nyt den!

Hulda sa...

Virkelig ei flott lampe du har kjøpt. Den passet godt hos deg. Ser koselig ut i stua di. :) Fine bilder!

Fru Fryd sa...

Ja er det ikke rart, når en minst venter det så finner en akkurat det som en har sett etter lange tider? Nydelig sjerm/lampe!!

God helg i høstsolen, og kos deg med guttene;0)

Viola sa...

Den skjermen passet jo utmerket, som fot i hose..! ;) Vakker ble den! Kos deg og nyt helgen! Klemmer herfra! :)

liven sa...

En flott skjerm du fant og en så koselig lampe!!
Kjenner til det der å jobbe best under press.....det gjør jeg også!!
Fine bilder hos deg Sigfrid:o)

ønsker deg en fin helg :o)

Anonym sa...

Skjermen passa perfekt på den nydelige lampa. Herlig stue. Klem.

h.espe sa...

Hei på deg!
Så flotte bilder hos deg!!! Var nok verdt å vente på den lampeskjermen, den var nydelig, og passet perfekt til lampeholderen. Du har fått til en sånn herlig vinkling i bildene dine. Ved å fotografere i speilet, har du fått til en gøy og annerledes måte å vise blant annet den flotte stuen din:o)

Ha en herlig helg vennen, og kos deg masse på hytten!

Klem fra Hildegunn

Solveig sa...

Kjempeflott lampeskjerm! Passet veldig godt til det øvrige interiøret! Sååå koselig du har det i stua - fint plassert midt i blinken gjennom det vakre speilet:o))
Ønsker deg en flott helg, min venn.
Klem fra Solveig

Anonym sa...

Hei.Lampen ble kjempe fin.Du har det så fint.Ønsker deg en riktig fin Lørdag.Klem fra Bodil.

Monica sa...

Hej !!!!
lampskärmen är verkligen jättefin!!
Alla bilder är vackra och kloka ord.....
Det är bra att varva ner efter en hektisk vecka och inte fortsätta att hasta runt på helgen, ,med en massa projekt....
Mysigt med ett sådant besök....
ha det gott.kram,Monica

Evelyn sa...

Hei :)

Så flott lampa ble da.. fine bilde.

Kos dere i helga:)

Klem

fru Nielsen sa...

Nydelig lampeskjerm.
Enig med du, jobber best under press ;))
Å hørtes deilig ut med ost, vin og kjeks, kopierer den i kveld jeg å trur jeg.
Ha en fortsatt flott helg:)

Blått til lyst sa...

Riktig fin var den, skjermen travelheten hadde presset fram. Jeg har også noen av den typen, og man blir ikke så fort lei dem.
Artig speil-bilde fra stua - koselig!
Ønsker deg en fredelig lørdagskveld - klem

Myhome sa...

Så fin lampe!! Skjermen passer jo helt perfekt..stilren og vakker!!!
Herlige bilder fra stua:)
Nyt siste rest av helgen!!
Klem Anita

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Så fin lampen ble! Det er mange liknende skjermer her i huset, og de passer over alt!

ha en fin søndag!

Klem Cathrine :-)

Crinoline sa...

Synes også det er vanskelig å finne lampeskjermer jeg også.Skjermen du har funnet er fin og passet veldig godt til lampen.God uke til deg.Klem

Gry sa...

Nydelig skjerm da! Og så koselig med barnebarn på besøk <3 Høres ut som en koselig helg ;) Ønsker deg en fin ny uke kjære venn! Klem Gry

Maliva`s verden sa...

Hei
Håper du har hatt en fin helg. Så koselig du har det...og lampen passet jo perfekt inn;o)
Nyter også alle de vakre høstbildene du tar....vi bor helt klart i et vakkert lang,bare så synd jeg lengter litt vel mye tilbake til Frankrike. Men plutselig er jeg der igjen...om en uke, da blir det Paris med min kjære;o) Ps!vet jo at du er like glad i å reise som meg..så reisebrev tar jeg med meg hjem i kofferten..God ukestart til deg fra meg